Dvyliktokų išvyka į pajūrį

• Paskelbta: 2021-10-26
  • Kategorija: Renginiai

Ankstų spalio 8 dienos rytą mes, dvyliktokai, išvykome į ilgai lauktą ekskursiją. Kadangi esame vyriausi mokykloje, sumanėme važiuoti toliausiai – net į Klaipėdą! Pasikratę keletą valandų autobuse, keltu persikėlę per gražiąsias Kuršių marias, pagaliau pasiekėme pirmą išvykos stotelę – Lietuvos jūrų muziejų. Stebėjomės gyvūnų gausa ir jūrų liūtų akiplėšiškumu – vienas iš jų netgi bandė užšokti pas mus, bet pavyko tik aptaškyti. Didžiausią įspūdį mums paliko tunelis po didžiuoju muziejaus akvariumu. Jame ne tik pasidarėme įspūdingų nuotraukų, bet ir turėjome progą pamatyti, kaip naras maitina akvariumo žuvis. Kitas mūsų aplankytas objektas buvo delfinariumas. Stebėdamiesi delfinų ir jūrų liūtų paklusnumu, pažiūrėjome pasirodymą ir, įsivaizduokite, likome sausi! :) Paskui vėl grįžome į jūrų muziejų, tačiau jau su kitokiais tikslais. Muziejaus teritorijoje mūsų laukė pagrindinė ekskursijos veikla – edukacinis užsiėmimas „Trispalvė jūroje saugo“. Jame sužinojome apie Lietuvos karinio jūrų laivyno „Prezidentas Smetona“ jūreivių patirtis, palyginome jas su savo patirtimis ir prisiminėme Lietuvos vėliavos atsiradimo istoriją. Pasisėmę naujų žinių, pušyno takais iškeliavome jūros link. Visi buvome nustebę, kad Smiltynės paplūdimyje... nebuvo nė vienos persirengimo kabinos ar suolelio – kraštovaizdis atrodė labai natūraliai. Grįždami namo nusprendėme dar užsukti į Kryžių kalną – kaip visada, kryžių gausa paliko neišdildomą įspūdį. Taigi, džiaugiamės, kad viena iš paskutinių mūsų klasės ekskursijų buvo tokia prasminga: ne tik pabuvome prie jūros, pagilinome biologijos žinias, bet ir sužinojome apie istorinį Lietuvos laivyną. Dėkojome klasės auklėtojai Daivai Dainienei už pasiūlytas lankytinas vietas.